2014. december 21., vasárnap

Utolsó napok DC-ben

A Virginiában töltött utolsó heteim így utólag nagyon gyorsan elrepültek, mikor dolgoznom kellett akkor nyilván ez nem így volt, de túléltem azt is. 
A múlt szombat délután átmentem egy barátnőmhöz és vele/velük töltöttem az egész hétvégét, igazából semmi különöset nem csináltunk, csak beszélgettünk, főzőcskéztünk, filmet néztünk, szóval lazulós napok voltak. Vasárnap este még bementem DC-be, találkozni pár barátnőmmel, akik közül egy-kettőt akkor láttam utoljára, szóval semmiképp nem akartam kihagyni. Mint így utólag rájöttem, DC-ben is az volt az utolsó látogatásom, de annyira nem bánom, mert hogy őszinte legyek nekem nagyon semleges az a város. Szép, tiszta de azon kívül a semmi extra kategória.
Szerda este 'könnyes búcsút" vettem a családtól és Szilvi volt olyan kedves, hogy felajánlotta, hogy nála tölthetem a hátralévő 1,5 napomat. Szóval szerda este egy másik barátnőm felvett, elmentünk egy kávézóba, tőle tényleg majdnem könnyes búcsút vettünk, de úgyis jön ő még a nyugati partra (: Ezután Szilvi is odaért, és elindultunk hozzájuk McLeanbe. Este már elég fáradtak voltunk, de azért nyilván még jó sokáig fent voltunk és szorizgattunk. Reggel 7kor indult az ő munkaideje, én fél8kor csatlakoztam hozzá és megismertem a lányokat, akikre felügyel. Reggeli után kikísértük a lányokat a buszmegállóba, ahol felvette őket az iskolabusz aztán délután fél3-ig semmi dolgunk nem volt. Leültünk, kávéztunk aztán elmentünk bevásárolni pár dolgot.
Este elmentünk a Tysonsba, egy nagy bevásárlóközpontba, hogy találkozzunk egy horvát barátnőnkkel és elköszönhessek tőle. Nem tudom mikor nevettünk annyit, de az is biztos közrejátszott, hogy elég fáradtak voltunk. Egyébként Ivana is rematchben volt, egy héttel később mint én, szóval először értem izgultunk, aztán pedig őérte, de mindkettőnk talált másik családot, ő marad Alexandriában, én pedig ugye jöttem ide SF-ba. Másnap reggel nem túl fitten keltünk és miután Szilvi kidobta a gyerekeket a buszmegállóba, indultunk is a reptérre. Simán odaértünk, van egy 2x2 sávos út ami csak és kizárólag a reptérre vezet, úgyhogy forgalom sem volt. A reptér itt úgy működik, hogy külön kapu tartozik minden egyes légitársasághoz és már az autópályán ki volt írva, hogy a United Airlines pultja az a D terminálon található, így nem volt kavarodás, hogy merre menjünk és ráadásul még fizetni sem kellett, pedig fel voltunk rá készülve. A terminál előtt elbúcsúztam Szilvitől, és bementem hogy feladjam a (túlsúlyos) bőröndöm és felszálljak a San Francisco felé tartó gépemre...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése