2014. november 11., kedd

Halloween, kémmúzeum és Trabantok

Azt hiszem, a halloween előtti hét volt az utolsó, amiről írtam, úgyhogy most pótolom az elmaradásom. A hétköznapokról nincs mit mesélni, azok mindig ugyanolyanok, ellenben a hétvégék, na azok már sokkal jobbak.

Halloweenre az volt a terv, hogy bemegyünk először DC Georgetown negyedébe, az elég híres a halloween-i őrületéről, de ez meghiúsult. Nem akartam metrózni vagy taxizni, mert van egy olcsóbb és egyszerűbb alternatíva, az Uber. Ez egy telefonos alkalmazás, amivel kocsit tudsz rendelni, folyamatosan látod hogy merre van az autó ami jön érted, ki a sofőr, milyen autója van és milyen véleményt írtak róla az eddigi utasai. Szóval elég jó dolog, főleg úgy, hogy az első út ingyenes. 8-kor elindultam, 20 perc múlva már a belvárosban voltam és vártam...vártam és vártam Szilvire aki kb. fél 10 magasságában ért be, neki nem volt ilyen szerencséje az Uberrel. De nem baj, szinte végig telefonáltam amíg vártam rá és végülis gyorsan eltelt az idő. Ezután úgy döntöttünk Georgetown kimarad, helyette bementünk a clubba amit már előre kinéztünk. Egész jó kis buli volt, jobbnál jobb jelmezekkel.



A mostani hétvégét is félig-meddig DC-ben töltöttem, a szombati program a kémmúzeum volt. Nekem nagyon tetszett, nem semmi munka lehetett ezt így összehozni és elég érdekes dolgok voltak, plusz ami szerintem nagyon jó, hogy interaktív volt. A múzeum előtt trabant kiállítás volt, nagyon vicces volt látni, hogy itt mekkora csodaszámba mennek az otthon még simán előforduló járgányok.









Szombaton moziba mentünk, megnéztük a Big Hero 6-t, annak ellenére, hogy animációs film baromi jól sikerült és vicces is volt, Lehet, hogy sokat dobott a film értékén a mozi, ugyanis óriási állítható bőrfotelek voltak, konkrétan fekve néztem végig a filmet :)

Ma veteránok napja van = munkaszüneti nap a kormánynak dolgozók számára. A háborús hősök tiszteletére óriási ingyenes koncert lesz DC-ben este 7-től olyan nevekkel mint

pl. Rihanna, Eminem, Bruce Springsteen, Metallica és még jópár híres színész is tiszteletét teszi akik közül most csak Meryl Streep, Steven Spielberg és Tom Hanks neve ugrik be. Szóval biztos nagyon jó lesz, óriási tömeggel és hideggel, de mi ott leszünk!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése