2015. április 7., kedd

Költözés, TOEFL

Tudom, nem írtam egy ideje, de elég sok minden történt és közben mégis szinte semmi.
A legfontosabb dolog, hogy költözünk aminek én -és egyébként senki- nem örülök, de ez van. A házat csak bérelték és a tulajnak bedőlt a hitele, így a bank viszi a házat, nekünk pedig menni kell. Amúgy is tervben volt egy költözés, de az csak nyár végén, nem most a semmiből 5 hét alatt. Ennyi idő alatt szinte lehetetlen normális lakást találni, főleg San Franciscoban, mivel itt a bérleti díjak eszméletlenül magasak és nehéz is jó állapotú kiadó albérletet találni. Szóval marad a nagyszülők alatti lakas. Nem vagyok elragadtatva az ötlettől, egy külön lakásunk lesz, mégis a fölöttünk lévő szinten fognak lakni, de hogy ez milyen is lesz majd csak akkor derül ki ha beköltözünk, 3 hét múlva. A parkolás sem lesz egyszerű dolog, mivel a városban lehetetlen parkolóhelyet találni, de majdcsak megoldjuk valahol.
Ami leginkább zavar, az az hogy egy ismerősöm sincs aki SF-ban lakik. A város minden oldalán van valaki, de konkrétan a cityben senki, szóval kezdhetem előröl a szociális életem kialakítását, és a jelenlegi kapcsolataim megmaradnak a hétvégékre, már ha össze tudjuk egyeztetni. Itt is ugyanazon a véleményen vagyok, mint a lakással, még jól is kijöhetek a dologból, SF-ban rengeteg érdekes ember lakik, ki tudja kikkel futok össze.
Mostanában a szabadidőm nagy részét tanulással töltöm- jelenleg is épp a könyvtárban vagyok- mert megyek TOEFL (Test of English as a Foreign Language) vizsgára, ez egy mindenhol elismert nyelvvizsga és szükséges jó eredményt elérnem ahhoz, hogy jelentkezhessek egyetemre, plusz kifizettem rá 200 dollárt, azért azt a pénzt csak nem dobom ki az ablakon :D 
Eldöntöttem, hogy nem maradok egy évnél tovább, nem is terveztem, de azért párszor megfordult a fejemben a gondolat, hogy hosszabbítani kéne, aztán jobb ötletem támadt. Egyelőre sok mindent még nem szeretnék elárulni, csak annyit, hogy nem véletlen, hogy nem utazgatok és 'szórom' el a pénzem mindenféle fesztiválokra és plázákban, mert spórolok a sulira, amit ha minden jól megy szeptemberben elkezdhetek, de addig még rengeteg elintézni való van, úgyhogy szorítsatok, hogy minden rendben menjen.
Azért hogy ne 'sajnáljatok' elárulom, hogy júni végére mégis tervbe van véve egy kisebb körút, Las Vegas, Grand Canyon és ami még belefér, mindezt kocsival, kempingezéssel és úgy néz ki jó társasággal.
Szóval mostanában ne nagyon számítsatok izgalmas bejegyzésekre, mert el leszek foglalva a költözéssel, tanulással aztán a sulis dolgokkal, de majd azért igyekszem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése