2015. augusztus 25., kedd

Az utolso meetingunk

Kicsit nehez belegondolni, nagyon sokszor alig vartam, hogy vege legyen ennek az evnek aztan most meg egyre tobbszor csinalok dolgokat utoljara..legalabbis egy darabig. Utoljara voltam a kotelezo havi meetingunkon, utoljara vezettem at a Golden Gate hidon (na jo, oda tuti visszamegyek meg)


Az au-pair csoportunkat, amely 5 fobol allt (nemet, swed, olasz, spanyol es en), nagyon szerettem, jo kis csapat voltunk egyutt, sokkal jobb volt mint DC-ben es a koordinatorok kozott is eg es fold volt a kulonbseg. Itt valahogy mindig izgalmasak voltak a talalkozok, nem csak beultunk egy kavezoba a koordinator megkerdezte a kotelezo dolgokat es vege. Voltunk biciklizni, hajokazni, turazni, koncerten, baseball meccsen es tenisz klubban is. Mivel ez volt az utolso meetingunk, igy en donthettem el, hogy hova menjunk, mit csinaljunk. Nyilvan ehhez kicsit sportosabb beallitasu emberek is kellenek, de mindenki az volt, kiveve az olasz lanyt, o valahogy mindig lebetegedett, ha valami minimalisan fizikailag megerolteto dolgot csinaltunk :) Vegul Sausalitoba mentunk, ez az elso varos a GG hid tuloldalan es SUP-t (stand up paddle board) bereltunk. Ez egy deszka, amin allni kell es egy lapat segitsegevel evezni, lenyegeben alloszorf. Nagyon viccesre sikerult, de senki nem kotott ki a vizben, csak neha a hullamzas miatt jobbnak lattuk inkabb terdelve evezni, mint allva es volt hogy a sodras erosebb volt nalunk de vegul senki sem keveredett ki a nyilt oceanra. A viz homerseklete is meglepoen jo volt, furdeni azert nem mennek be, de en hidegebbre szamitottam. Utana meg osszeultunk kicsit a tengerparton es beszelgettunk aztan gyorsan eltelt a delutan, mindenki indult hazafele.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése